Image Alt

FAQ – Veelgestelde vragen

Algemeen

U kunt ons bereiken via ons contactformulier of door een mail te sturen naar info@momentcontent.be. We staan graag voor u klaar om uw vragen te beantwoorden. U krijgt binnen 24 uur reactie.

U kunt 24 uur per dag, 7 dagen per week op de website bestellen.

Daarnaast kan u ook steeds terecht in onze winkel in Merchtem.
MAANDAG: 13u30 – 17u30
DINSDAG: 9u30 – 17u30
WOENSDAG: 13u30 – 17u30
DONDERDAG: 9u30 – 17u30
VRIJDAG: 9u30 – 17u30
ZATERDAG, ZON-& FEESTDAGEN: gesloten

Bestellen

De gemakkelijkste manier om te bestellen is om de producten van uw keuze in de winkelmand te plaatsen en deze vervolgens veilig af te rekenen via ons online betaalplatform. Mocht dit niet lukken, kunt u uw bestelling doormailen via info@mometcontent.be. We zullen uw bestelling dan zo snel mogelijk in behandeling nemen en bevestigen.

U ontvangt via mail een bevestiging en een overzicht van uw bestelling.

U kunt uw pakketzending zelf online volgen met Track & Trace bij onze pakketvervoerders DPD en GLS. Zodra uw pakket bij ons vertrekt, ontvang u een email met een link naar de Track & Trace pagina van DPD of GLS. De link werkt pas na de eerste scan op het depot. Als u nog geen mail heeft ontvangen, is het pakketje nog niet verstuurd. Hierbij moet worden opgemerkt dat de eerste scan meestal vanaf ca. 20.00 u. zichtbaar is.

Betalen

U kunt veilig betalen via Mollie, een online betalingsplatform. U heeft de keuze uit Bancontact/Mistercash, payconiq en kredietkaart (Visa/Mastercard).

Verzenden

De artikelen uit uw bestelling worden in een stevige kartonnen doos verzonden.

Pakketten worden bij Moment Content binnen de 3 dagen verzonden na ontvangst van de betaling.

Verzendingskosten worden per bestelling in rekening gebracht. Voor volgende tarieven (toestand per 01-04-2020 en onder voorbehoud van tariefwijzigingen) wordt elke bestelling veilig bij u thuis bezorgd. Hierin zijn begrepen de verzendingskosten en de verpakkings- en handelingskosten per bestelling.

BELGIE

  • Standaard levering aan 8€
  • Gratis afhaling in de winkel

NEDERLAND

  • Standaard levering aan 12,95 €

De bestelling wordt verstuurd per GLS Belgium en wordt op uw naam en voor uw rekening aangeleverd op het door u aangegeven adres. Als u niet thuis bent, ontvangt u een bericht voor afhaling van uw pakket.

Indien u speciale wensen heeft ten aanzien van de verzending, vernemen wij dit graag via mail.

Retouren/ruilen

De consument heeft het recht aan Moment Content mee te delen dat hij afziet van de aankoop, zonder betaling van een boete en zonder opgave van motief binnen de 14 dagen vanaf de dag die volgt op de levering van het product.

Klanten die van het verzakingsrecht gebruik wensen te maken, moeten binnen de 14 dagen vanaf de levering contact opnemen met Moment Content via info@momentcontent.be  en de goederen binnen de 14 dagen vanaf de levering van de goederen op hun kosten terug bezorgen aan Moment Content. Indien de afnemer na afloop van deze termijn de geleverde goederen niet aan Moment Content heeft teruggezonden, is de koop een feit.

De afnemer dient te bewijzen dat de geleverde goederen tijdig zijn teruggestuurd, bijvoorbeeld door middel van een bewijs van postbezorging. Terugzending van de goederen dient te geschieden in de originele verpakking (inclusief accessoires en bijbehorende documentatie) en in nieuwstaat verkerend. Het retourartikel moet perfect verpakt en voldoende gefrankeerd teruggezonden worden aan Moment Content, Thee & meer – Koeweideblock 2 b C1 – 1785 Merchtem – België.

Indien de goederen bij de afnemer zijn gebruikt of op enige wijze beschadigd zijn geraakt, vervalt het recht op ontbinding van de koopovereenkomst. Met inachtneming van hetgeen is bepaald in de vorige zin, draagt Moment Content er zorg voor dat binnen 14 dagen na goede ontvangst van de retourzending, het volledige aankoopbedrag inclusief de berekende verzendingskosten aan de afnemer wordt terugbetaald. Het terugzenden van de geleverde goederen komt geheel voor rekening en risico van de afnemer. Bij omruiling worden geen nieuwe verzendingskosten in rekening gebracht.

Het herroepingsrecht geldt niet voor:

  • goederen of diensten waarvan de prijs gebonden is aan schommelingen op de financiële markt, waarop de leverancier geen invloed heeft
  • goederen die volgens specificaties van de consument zijn vervaardigd, bijvoorbeeld maatwerk, of die een duidelijk persoonlijk karakter hebben
  • gebruikte, bevuilde, beschadigde of onvolledige artikelen
  • artikelen waarvan de verpakking (of een deel ervan) geopend werd
  • artikelen die speciaal voor de klant besteld werden
  • de levering van goederen die snel bederven of met een beperkte houdbaarheid
  • de levering van verzegelde goederen die niet geschikt zijn om te worden teruggezonden om redenen van gezondheidsbescherming of hygiëne en waarvan de verzegeling na de levering is verbroken
  • bij aankoop als bedrijf (B2B-contract)
  • diensten die met toestemming van de koper zijn gestart, zoals het boeken van een reis, abonnementen, downloadbare e-books, webinars, workshops, films, etc.

Indien de klant wenst gebruik te maken van het herroepingsrecht, dient dit FORMULIER VOOR HERROEPING volledig en correct ingevuld en doorgemaild te worden naar info@momentcontent.be

Overig

Als u op de hoogte gehouden wil worden van acties en aanbiedingen, kunt u zich aanmelden voor de nieuwsbrief. Dit kan op de homepagina. Het enige wat u hiervoor hoeft te doen is uw e-mail adres achterlaten.

Daarnaast kan u ook onze Facebook-pagina www.facebook.be/momentcontent  ‘liken’ en zo op de hoogte blijven van nieuwigheden en aanbiedingen.

X
Jouw Content Moment, met veel liefde verzonden