Algemeen
Je kan ons bereiken via ons contactformulier of door een mail te sturen naar info@momentcontent.be. We staan graag voor j klaar om je vragen te beantwoorden. Je krijgt binnen 24 uur reactie.
Je kan 24 uur per dag, 7 dagen per week op de website bestellen.
Bestellen
De gemakkelijkste manier om te bestellen is om de producten van je keuze in de winkelmand te plaatsen en deze vervolgens veilig af te rekenen via ons online betaalplatform Mollie.
Je ontvangt via mail een bevestiging en een overzicht van je bestelling.
Je kan je pakketzending zelf online volgen met Track & Trace bij onze pakketvervoerder GLS. Zodra je pakket bij ons vertrekt, ontvang je een email met een link naar de Track & Trace pagina van GLS. De link werkt pas na de eerste scan op het depot. Als je nog geen mail hebt ontvangen, is het pakketje nog niet verstuurd. Hierbij moet worden opgemerkt dat de eerste scan meestal vanaf ca. 20.00 u. zichtbaar is.
Betalen
Je kan veilig betalen via Mollie, een online betalingsplatform. Je hebt de keuze uit Bancontact/Mistercash, payconiq en kredietkaart (Visa/Mastercard) en verschillende banken.
Verzenden
De artikelen uit je bestelling worden in een stevige kartonnen doos verzonden.
Pakketten worden bij Moment Content binnen de 3 dagen verzonden na ontvangst van de betaling.
Verzendingskosten worden per bestelling in rekening gebracht. Voor volgende tarieven (toestand per 01-01-2024 en onder voorbehoud van tariefwijzigingen) wordt elke bestelling veilig bij jou thuis bezorgd. Hier zijn de verzendingskosten en de verpakkings- en handelingskosten per bestelling inbegrepen.
BELGIE
- Standaard levering aan 8€
- Gratis afhaling in de winkel
NEDERLAND
- Standaard levering aan 12,95 €
De bestelling wordt verstuurd met GLS Belgium en wordt op jouw naam en voor jouw rekening aangeleverd op het door jou aangegeven adres. Als je niet thuis bent, ontvang je een bericht voor afhaling van je pakket.
Indien je speciale wensen hebt ten aanzien van de verzending, vernemen wij dit graag via mail.
Retouren/ruilen
De consument heeft het recht aan Moment Content mee te delen dat hij afziet van de aankoop, zonder betaling van een boete en zonder opgave van motief binnen de 14 dagen vanaf de dag die volgt op de levering van het product.
Klanten die van het verzakingsrecht gebruik wensen te maken, moeten binnen de 14 dagen vanaf de levering contact opnemen met Moment Content via info@momentcontent.be en de goederen binnen de 14 dagen vanaf de levering van de goederen op hun kosten terug bezorgen aan Moment Content. Indien de afnemer na afloop van deze termijn de geleverde goederen niet aan Moment Content heeft teruggezonden, is de koop een feit.
De afnemer dient te bewijzen dat de geleverde goederen tijdig zijn teruggestuurd, bijvoorbeeld door middel van een bewijs van postbezorging. Terugzending van de goederen dient te geschieden in de originele verpakking (inclusief accessoires en bijbehorende documentatie) en in nieuwstaat verkerend. Het retourartikel moet perfect verpakt en voldoende gefrankeerd teruggezonden worden aan Moment Content, Thee & meer – Koeweideblock 2 b C1 – 1785 Merchtem – België.
Indien de goederen bij de afnemer zijn gebruikt of op enige wijze beschadigd zijn geraakt, vervalt het recht op ontbinding van de koopovereenkomst. Met inachtneming van hetgeen is bepaald in de vorige zin, draagt Moment Content er zorg voor dat binnen 14 dagen na goede ontvangst van de retourzending, het volledige aankoopbedrag inclusief de berekende verzendingskosten aan de afnemer wordt terugbetaald. Het terugzenden van de geleverde goederen komt geheel voor rekening en risico van de afnemer. Bij omruiling worden geen nieuwe verzendingskosten in rekening gebracht.
Het herroepingsrecht geldt niet voor:
- goederen of diensten waarvan de prijs gebonden is aan schommelingen op de financiële markt, waarop de leverancier geen invloed heeft
- goederen die volgens specificaties van de consument zijn vervaardigd, bijvoorbeeld maatwerk, of die een duidelijk persoonlijk karakter hebben
- gebruikte, bevuilde, beschadigde of onvolledige artikelen
- artikelen waarvan de verpakking (of een deel ervan) geopend werd
- artikelen die speciaal voor de klant besteld werden
- de levering van goederen die snel bederven of met een beperkte houdbaarheid
- de levering van verzegelde goederen die niet geschikt zijn om te worden teruggezonden om redenen van gezondheidsbescherming of hygiëne en waarvan de verzegeling na de levering is verbroken
- bij aankoop als bedrijf (B2B-contract)
- diensten die met toestemming van de koper zijn gestart, zoals het boeken van een reis, abonnementen, downloadbare e-books, webinars, workshops, films, etc.
Indien de klant wenst gebruik te maken van het herroepingsrecht, dient dit FORMULIER VOOR HERROEPING volledig en correct ingevuld en doorgemaild te worden naar info@momentcontent.be
Overig
Je kan hiervoor contact opnemen via info@momentcontent.be
Als je op de hoogte gehouden wil worden van acties en aanbiedingen, kan je je aanmelden voor de nieuwsbrief. Dit kan op de homepagina. Het enige wat je hiervoor hoeft te doen is je e-mail adres achterlaten.
Daarnaast kan je ook onze Facebook-pagina www.facebook.be/momentcontent en onze instagrampagina @momentcontent ‘liken’ en zo op de hoogte blijven van nieuwigheden en aanbiedingen.